Workshop: Marka İtibarı İçin Yerelleştirmenin Önemi

İlgi : Alman-Türk Ticaret ve Sanayi Odası’ndan alınan 15.01.2020 tarihli e-posta mesajı.

Alman-Türk Ticaret ve Sanayi Odası’ndan alınan ilgide kayıtlı yazıda, 18 Şubat 2020 tarihinde, 13:30-16:00 saatleri arasında, “Marka İtibarı İçin Yerelleştirmenin Önemi” konulu bir workshop düzenleneceği belirtilerek, toplantı kapsamında aşağıdaki konuların ele alınacağı iletilmektedir: – Uluslararası marka-müşteri etkileşimlerinin önemli unsurlarından Localization (Yerelleştirme) ve Foreignization (Yabancılaştırma) nedir? – Marka itibarı açısından dilbilgisel doğruluk çalışmaları – Çeviri dünyasının geleceği olarak görülen Machine Translation (Makine Çevirisi) sürecine nasıl uyum sağlanır ve maliyetlerinizi azaltmak için makine çevirisini nasıl kullanabilirsiniz? – Makine Çevirisi için ilk aşama olan Translation Memory (Çeviri Belleği) nedir ve böyle bir belleğe sahip olmak neden sizin için gereklidir? Workshop’a katılım ücretsiz olup, katılımcıların kayıt yaptırması beklenmektedir.

Bilgi & Kayıt: Hilal Akyıldırım hilal.akyildirim@dtr-ihk.de ; T: +90 (212) 363 05 00

Yer: Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Sosyal Tesisler Şefik Tokat Salonu Adres: Dumlupınar Bul. No: 252 Çankaya/ANKARA

Üyelerimize duyurulur..

Bir Önceki

Türkiye-Kosova Serbest Ticaret Anlaşması Fırsatları

Bir Sonraki

Lüksemburg’da “Citi Invest Control” İsimli Firmanın Şüphe Uyandıran Faaliyetleri HK.