Diğer Haberler

EĞİTİM DUYURUSU:

 
 
TATVAN TSO VE DAKA İŞBİRLİGİ İLE 16-17 MART TARİHLERİNDE ODAMIZ KONFERANS SALONUNDA 10:00 - 17:00 SAATLERİ ARASINDA “ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İLE ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SİSTEMİ EĞİTİMLERİ” DÜZENLENECEKTİR. KONTENJAN SINIRLI OLUP EĞİTİM ÜCRETSİZDİR. EĞİTİME KATILMAK İSTEYEN ÜYELERİMİZİN, 0507 060 13 50 NUMARALI TELEFONDAN ODAMIZ BASIN – YAYIN MEMURU HAKAN OKAY İLE İLETİŞİME GEÇMESİ GEREKMEKTEDİR. 
 
TATVAN TİCARET VE SANAYİ ODASI BAŞKANLIĞI (14.03.2019)
 
ISO 9001: 2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ TEMEL EĞİTİMİ:
 
Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 1 tam gün sürecektir
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
• Standartlar ve tarihçesi
• Kalite Terimler Kavramlar
• ISO 9001:2015 Standart Şartları
• Risk analizleri ve proses yaklaşımı
• İyileştirme 
 
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ŞİKAYET YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ:
 
Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 1 tam gün sürecektir
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
• Standartlar ve tarihçesi
• Müşteri Tipleri 
• ISO 10002: 2004 Şikâyetlerin ele alınması için klavuz şartları
• Prensipler
• Şikâyetleri Ele Alma Prosesinin kurulması ve işletilmesi
• Politika, görev yetki ve sorumluluklar ve şikâyetlerin kapatılması
• İyileştirme fırsatları
 
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İÇ TETKİK EĞİTİMİ:
 
Kurumsal Gelişim Eğitim Programları kapsamında düzenlediği eğitim 1 tam gün sürecektir. 
 
Eğitim konu başlıkları şu şekildedir;
• TS EN ISO 9001 Standardı Maddelerinin Tetkik Görevlisi Gözüyle Yorumlanma
• TS EN ISO 19011 Standardının Tanımı
• Tetkik Çeşitleri
• Tetkikin Faydaları
• Tetkikin Yönetimi
• Tetkikin Planlanması
• Soru Listelerinin Hazırlanması
• Tetkikin Sonuçlandırılması ve Rapor Yazımı
• Tetkik Görevlisi Sorumlulukları
• Pratik ve Örnek Çalışmalar